Björkmans Bil

Björkmans Bil

Björkmans Bil

Björkmans Bil ville ta nästa steg i sin kommunikation. Det handlade inte bara om att visa bilar, utan om att förmedla känslan av frihet, rörelse och möjligheten att forma sin egen väg.

Uppdrag

Uppdrag

/

audiell profil

audiell profil

/

film

film

Björkmans Bil ville ta nästa steg i sin kommunikation. Det handlade inte bara om att visa bilar, utan om att förmedla känslan av frihet, rörelse och möjligheten att forma sin egen väg.

Uppdrag

/

audiell profil

/

film

Uppdraget blev att skapa en audiell identitet som kunde bära samma värden som varumärket. “Tar dig dit du vill” är hjärtat i identiteten en låt som fångar känslan av rörelse och upptäckarlust. För att skapa dynamik tog vi fram flera versioner: från en energifylld originalproduktion till en mer känslosam och stillsam tolkning (“Minnen som alltid finns där”).

Uppdraget blev att skapa en audiell identitet som kunde bära samma värden som varumärket. “Tar dig dit du vill” är hjärtat i identiteten en låt som fångar känslan av rörelse och upptäckarlust. För att skapa dynamik tog vi fram flera versioner: från en energifylld originalproduktion till en mer känslosam och stillsam tolkning (“Minnen som alltid finns där”).

Uppdraget blev att skapa en audiell identitet som kunde bära samma värden som varumärket. “Tar dig dit du vill” är hjärtat i identiteten en låt som fångar känslan av rörelse och upptäckarlust. För att skapa dynamik tog vi fram flera versioner: från en energifylld originalproduktion till en mer känslosam och stillsam tolkning (“Minnen som alltid finns där”).

Vi producerade också produktfilmer där de olika känsloyttringarna fick liv. Här möts ljud och bild i ett samspel: bilarna i rörelse, miljöerna runt Västerås och musiken som bär berättelsen framåt. Resultatet är kommunikation som inte bara visar en bil – utan ger publiken en känsla av frihet att forma sin egen väg.

Vi producerade också produktfilmer där de olika känsloyttringarna fick liv. Här möts ljud och bild i ett samspel: bilarna i rörelse, miljöerna runt Västerås och musiken som bär berättelsen framåt. Resultatet är kommunikation som inte bara visar en bil – utan ger publiken en känsla av frihet att forma sin egen väg.

Vi producerade också produktfilmer där de olika känsloyttringarna fick liv. Här möts ljud och bild i ett samspel: bilarna i rörelse, miljöerna runt Västerås och musiken som bär berättelsen framåt. Resultatet är kommunikation som inte bara visar en bil – utan ger publiken en känsla av frihet att forma sin egen väg.