Bauhaus

Bauhaus

Bauhaus

När det ska byggas och det måste bli bra, då är det Bauhaus som gäller. I över tio år har vi haft förmånen att skapa ljud tillsammans med landets största byggvaruhus.

Uppdrag

Uppdrag

/

ljudlogotyp

ljudlogotyp

När det ska byggas och det måste bli bra, då är det Bauhaus som gäller. I över tio år har vi haft förmånen att skapa ljud tillsammans med landets största byggvaruhus.

Uppdrag

/

ljudlogotyp

Allt började med den välkända ljudprofilen “When It Has To Be Good”. Sedan dess har vi varit med och byggt vidare känslan, med allt från radioreklam med Tommy Nilsson till pampiga kampanjsoundtracks där Peter Stormare stått i centrum.

Allt började med den välkända ljudprofilen “When It Has To Be Good”. Sedan dess har vi varit med och byggt vidare känslan, med allt från radioreklam med Tommy Nilsson till pampiga kampanjsoundtracks där Peter Stormare stått i centrum.

Allt började med den välkända ljudprofilen “When It Has To Be Good”. Sedan dess har vi varit med och byggt vidare känslan, med allt från radioreklam med Tommy Nilsson till pampiga kampanjsoundtracks där Peter Stormare stått i centrum.

Och resan fortsätter. Senast skapade vi en countrylåt tillsammans med Peter Stormare och den norska stjärnan Kristofer Hivju, där musiken blev ännu ett sätt att förstärka varumärket.

Och resan fortsätter. Senast skapade vi en countrylåt tillsammans med Peter Stormare och den norska stjärnan Kristofer Hivju, där musiken blev ännu ett sätt att förstärka varumärket.

Och resan fortsätter. Senast skapade vi en countrylåt tillsammans med Peter Stormare och den norska stjärnan Kristofer Hivju, där musiken blev ännu ett sätt att förstärka varumärket.